Akce nabídla jedinečnou příležitost pro studenty středních škol z celého kraje představit své technické dovednosti, kreativitu a týmového ducha.
Naši žáci se zapojili do čtyř soutěžních disciplín ze šesti, které prověřily jejich znalosti z programování, digitální gramotnosti i práce s moderními technologiemi. Výrazným příkladem byla disciplína programování v Minecraft Education, kde studenti prokázali schopnost algoritmizace i spolupráce při řešení komplexního zadání v simulovaném prostředí.
Název disciplíny | Popis | Složení týmů: | Umístění |
Programování v Minecraft Education | Týmová práce na programování a algoritmizaci v prostředí Minecraft. | Filip Adamec, Tadeáš Řehoř, Václav Janda (všichni 1.ER) | 3. místo |
Programování micro:bit | Týmová algoritmizace a programování micro:bitů. | Petr Syrovátka, Jiří Ferenczi, Marek Klein (všichni 1.ER) | 3. místo |
3D printing | Tvorba nastavitelného držáku telefonu. | Lukáš Brunclík, Marek Buřič (oba 3.ER) | 3. místo |
Programování mBot2 | Řešení úkolů a prezentace technického projektu s robotem mBot2. | Vojtěch Šišpela, Lukáš Pavlík, Pavel Vincenec (všichni 3.ER) | Účast |
Děkujeme všem organizátorům, lektorům a porotcům za profesionální přístup a podporu mladých talentů. Velké poděkování patří také našim studentům za jejich nasazení, nápady a výbornou reprezentaci školy. DigiDen 2025 nám potvrdil, že směřujeme správnou cestou a že technologie opravdu mohou bavit i inspirovat. Těšíme se na další ročník!
(Jan Petrášek)